Videorozhovor: Jógová terapeutka Petra Plutnarová radí na téma jóga a bolestivá menstruace

Aktualizace: 1. lis 2018

"Často fungujeme v mnohem větším napětí, než jaké bychom potřebovaly,"

říká Petra a v rozhovoru nabízí spoustu užitečných rad a praktických tipů, jak s napětím pracovat: "Úplným začátečníkům bych doporučila hluboký nádech nosem a dlouhý výdech ústy. Úplně vytlačit vzduch z břicha ven, klidně vydat nějaký zvuk, klidně si i zakřičet, vypláznout jazyk nebo si vzdychnout."


(Pozn. red.: Už jste si vzdychly? My jo a je to úlevné 🤤😄)


Video navazuje na rozhovor s Petrou, který jsme přinesly před pár dny. Mimo jiné se v něm dozvíte, jaký má Petra názor na cvičení při menstruaci, jak postupně uvolňovat své tělo v každodenním shonu, aby nebolelo…a aby nebolela menstruace 😉.



S přebytečným napětím vám také pomohou skvělé jógové cviky, které pro vás Petra připravila. Cviky se zaměřují na uvolňování, protahování a posilování svalů a partií, které často souvisejí právě s problematikou bolestivé menstruace. Videa najdete na našem YouTube nebo v sekci Cvičení.


Jógová terapeutka Petra Plutnarová - rozhovor o józe a menstruaci pro #mamsvedny

Petra Plutnarová je certifikovaná lektorka jógy, jógová terapeutka, průvodkyně meditacemi a terapeutka reiki. Pokud se o Petře chcete dozvědět víc, mrkněte na její web.


#rozhovor


Děkujeme studiu Zen Garden, že nám zapůjčili prostor na natáčení, a navíc tak narychlo.. 🙏

Zadáním své adresy bereš na vědomí Podmínky zpracování osobních údajů

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black YouTube Icon

© 2019 #MamSveDny